En Jätte rolig Onsdag!!

Vi stod vid bussen vid 10.20 tiden och väntade på Roliga Emma & min bästis Vilmer, Meeri & Cecilia kom starx efter men med bilen!
Idag lyste och värmde den där gula saken sååå himla skönt. Vi alla skulle ut på en promenad! Självklart blev jag såå himla trött och vet ni vad jag gjorde då?? Jo tog en tupplur! Vaknade sedan i min säng, vad var nu detta?? Varför hade jag jackan på mig fortfarande?? *hm* Mamma är allt bra konstig! Som tur var så hörde hon ganska snabbt att jag hade vaknat och kom för att ta av mig nästan alla kläder. Hamnade sedan på golvet en sväng, där mina kompisar oxå fanns, vi tre låg och kikade på och samma leksak, mammorna var glada att vi höll sams. Det bjöds på mat och även idag bjöd mamma mig på fisk, snart blir jag väl att se ut som en oxå!! Jag fick äta tillsammans med morzorna! Efter det blev det ännu mera bus på golvet. Mamma tog av mig blöjan efter ett tag, så både Cecila & Vilmer fick se mig halvnaken. Som tur var så slapp det att bli någon kiss olycka på Vilmer & Cecilia. Och hoppas bara  att Cecilia inte drömmer otäcka drömma inatt. *sorry kompis* Du får skylla på min tokiga morza!!
Nu var Meeri & Cecilia  tvugna att åka hem, roliga Emma & Vilmer stannade en stund till. Jag försökte att visa Vilmer hur man får min gåstol att röra på sig , men han var mest inne i kontrollpanelen. Det blinkade och tutade. Tror nog att han kommer att bli lika snabb som mig i den!! Stod även och försökte förklart vad de olika knapparna var till för men det liskade han ut själv!!
När de sedan hade gått så fick jag mera besök. Min farmor kom och hälsade på. Jag fick mig en ny fin keps. Den fick jag i 8 månaders present.
Det blev även en sväng ner till Backaplan, jag skulle bli proffs fotad, vad det nu menas med det.?? Vi kom iallafall fram och där fanns det en rolig gubbe! Nu togs mina kläderna av och sedan på med nya (tack farmor för de fina byxorna) Inga strumpor fick jag ha på mig heller, Konstigt, det brukar ju annars vara så noga med dem??
Först fick jag sitta på något vitt hårigt, där fanns oxå en massa regnskydd, paraply kallas det visst, och en blå vägg?? Vad var nu detta?? Ja ja man får väl lita på morzan! Den roliga Gubben lånade Ztora Zixten av mig, det tyckte jag var sååå roligt och skrattade en massa. De andra verkade nöjda med det. En massa blixtar blev det, men jag var lika glad för det. Klart sa roliga gubben och jag blev nertryckt i min rullande "räklåda" igen!
Väl hemma blev det dax för gröt, pappa var visst på väg hem. Skulle jag orka hålla mig vaken till dess??
Och självklart höll jag mig det. Blir ju så glad när min pappa kommer hem. Innan jag skulle sova så satt jag & farmor och mös.
Idag ville jag inte gå och lägga mig, mamma fick vyssa och sjunga för mig ganska länge idag innan jag fattade att det var läge att ge upp!!

Bye Bye (som Thai gubben lärde mig)

Joel

Kommentarer
Postat av: vilmer

Tack för i går kompis, det var kul att leka med dej!!

Jag tror du blev jättesnygg på korten men hoppas du tog bra betalt. För du vet väl att fotomodeler får bra betalt.

Kram från Vilmer

2008-04-17 @ 20:09:40
URL: http://vilmerkilefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0