Felicias Dop!!

Idag har jag varit på något som heter Dop! En gubbe i klänning hällde vatten på Felicias huvud. Jag skrattade glatt & högt för att jag slapp det där. Lite mysigt var det för det spelades musik i den där konstiga lokalen. Mamma verkade ganska ointresserad av allt som sades, det verkade som att hon inte trodde på den där "gubben med klänning". Stefan & Söta Jasmiina var något som kallas Gudföräldrar...*hm* Vad är Gud för något? Mamma & Pappa har aldrig nämt det ordet för mig??
Nu skulle vi sätta på oss kläderna, det verkade vara slut på det roliga....
In i bilen och pappa körde oss Till Tuve Torg! En konstig lokal till med ett kors på, vad var nu detta??
Vi fick stå på utsidan och vänta, det var visst låst. Vi kom in till slut och mamma dumpade mig i en barnstol, jag skulle få lite mellanmål 
Alla åt och var glad, vi var tvugna att åka hem tidigare, vi skulle nämligen sälja min & mammas bil. Och vi blev av med den oxå. Så nu väntar vi glatt på vårna nya fräcka Peugeot 107 Sport.
Hej hopp på er alla Glada där ute!
Pussar & Kramar i massor//
Joel

Kommentarer
Postat av: Karina

Oj, vad fin bloggen blev! :D

2008-04-28 @ 00:01:19
URL: http://omniavincitamor.blogg.se
Postat av: Joel!

Ja eller hur!
Tack snälla söta duktiga Fasters kompis för hjälpen!!
Kram

2008-04-28 @ 05:54:09
Postat av: Felicia

Tack för fina presenter Joel!O kul att du kom
kram från oss

2008-04-28 @ 11:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0