Fredag & Övernattning Hos Farmor & Faster!!

Fredags dagen var jag, mamma & farmor inne stan. Det blev att vi gick och kikade i de där "jäkla" affärerna igen. Okey, ganska bra gick det iallfall, kanske är jag lik pappa även där. Pappa älskar nämligen att gå å kika i affärer.
Tiden gick snabbt och nu skulle pappa komma in till stan och hämta upp oss. Mormor skulle hem till sig så hon gick och tog spårvagnen. Pappa stod redan och väntade när vi kom. Nu skulle jag bli avsläppt hos faster, jag skulle nämligen sova över där! Mamma & Pappa skulle in till stan och mysa + bo på hotell.
Vi hamnade i värsta bilkön så det tog ett tag innan vi var framme hos faster & Farmor. Faster blev jag glad av att se mig och jag blev glad när jag såg henne.
Mamma & Pappa sa hejdå och så åkte de. De skulle visst fira sitt 15-år tillsammans!!
Kram på er mamma & pappa!
Kommer ni att sakna mig tro???
Er Son Joel!!

Kommentarer
Postat av: Vi i tuve

Grattis på 15årsdagen ihop!

2008-04-27 @ 11:59:20
Postat av: Ekström

Grattis till er ;)

2008-04-27 @ 16:43:10
URL: http://emmoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0