Kulig & Fart Full Fredag!!

Den här dagen tillbringade jag & mamma i den "där" Slottskogen! Där var även Roliga Emma med Vilmer. Meeri, Cecilia & William. Anna-Lena med Hanne, och en annan tjej och hennes bebis! Efter en stund dök även mormor2 upp!! Hon hade plockat en vitsippa till mig, den var jätte fin och god! Självklart smakade jag på den!!
Det var en massa andra barn i parken, så först satt jag lugnt och fint i min kärra och bara kikade på alla tokiga och vilda ungar som var högt och lågt!!
Roliga Emma åkte rutchkana med mig, det gick fort och det var så kul! Mamma var och lekte med William, tror att de åkte den STORA och långa rutchkanan. Jag fick även gunga, det var hur kul som helst. Visade även mormor2 att jag tycker om att gunga och hon var förvånad över att jag inte var rädd! Nej varför skall jag vara rädd för det kan man undra??
Tiden gick snabbt och vi var tvugna att bryta upp, jag mormor2 & mamma skulle åka hem så att jag skulle få äta ,men istället blev det att vi gick på stan och åt på restaurang istället. Jag fick in min burkmat på ett stort fint fat och det såg riktigt smaskigt ut. Mamma & mormor2 åt något annat!!
Efter att vi alla 3 var mätta och belåtna gick vi sedan en sväng och kikade. Det var en massa folk på stan och alla verkade väldigt glad, mamma sa något om After Work vad det nu kan vara??? Eller så var det för att den där fina varma gula saken som lyser var framme även idag. Inte vet jag!
Vi köpte en dop present till Felicia, den var jätte rolig. På väg till bilen stannade vi till vid en annan park och satte oss ner för att ta det lugnt ett tag. "Tanterna" var trötta i benen efter en hel dags promenad!
Nu var vi på väg hem, pappa var redan hemma när vi klev innanför dörren!
Kvällen blev lugn och jag somnade strax innan 20.00 som jag för det mesta brukar att göra!
Hej hopp skaka loss!!
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0