Lördag & besök!

En ganska lugn lördag, vi besökte Backaplan, mamma skulle byta en av mina solhattar, det blev lite tittande i de andra affärer oxå, jag som ÄLSKAR att gå i affärer, tur för mamma & pappa att jag är en sån snäll och tålig kille.
Vi stannade till och handlade med oss mat hem, mamma och pappa gör nästan aldrig mat själv!! Slappisar..
Vi skulle få besök, Farmor & hennes syster skulle komma förbi, faster oxå. Morbror Stefan + söta Jasmiina ringde och ville oxå komma. Självklart är alla lika välkomna hem till mig!
De kom och det bjöds på fika, jag fick min kvällsgröt, farmor serverade dem. Efter den så blev jag såå himla trött, somnade nästan i pappas knä.
Sängen var såå himla skön!!
Trevlig Lördag på er alla där ute!!
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0