Min Måndag = Ikea & besök hos Söta Jasmiina & Morbror Stefan!!

I dag var mamma jätte seg, tror att den tidiga uppstigningen dagen innan hade suttit sina spår. När mormor1 & mormor2 knackade på dörren så hade morzan suttit i morgonrocken. Jag sov men vaknade efter en liten stund. Jag & morzan gjorde oss klara och snart satt vi i mormor2s bil. Vi alla 4 fick plats, även min kärra fick plats. Vi hamnade på Ikea, jag fick mat och även provsmaka på mammas köttbullar. Vi gick en liten sväng och kikade sedan drog vi vidare in till stan! Vi skulle hälsa på Söta Jasmiina & morbror Stefan. Mormor1 & mormor2 gick upp före med mig, morzan skulle gå några ärenden, hon kom strax efter. Hunden Ramsi fick först vara inlåst i sovrummet, men efter ett tag fick han komma ut. Han är ju sååå rolig. Jag visade morbror & Jasmiina mitt nya sätt att ta mig framåt, de skrattade åt mig. Det blev bus och mys på golvet, morbror Stefan är jätte bra på bus! Nu skulle vi åka hemåt, ville ju träffa min pappa innan jag skulle sova. Pappa kom och mötte oss på utsidan, han skulle hjälpa mamma upp med alla saker.
Japp detta var min måndag, kan tillägga att det är sååå himla varmt ute nu, tror att jag håller på att svettas ihjäl i mellanåt, måste ta ett snack med morzan om att inte sätta på mig så mycket kläder!!
Hej hopp & *vink* *vink* på er alla där ute!!
Soliga & Glada Hälsningar:
Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0