Min Torsdag såg ut så här...

Blev dumpad hos farmor vid 10.20 tiden, mamma & hennes arbetskompis skulle på begravning. Hemma hos farmor bjöds det på mat och självklart fick jag även gröt! Faster dök upp på lunch rasten,  Farmors pappa kom oxå och hälsade på.
Tiden gick och nu dök mamma & hennes arbetskamrat upp, jag fick smaka på fasters kex, de var goda, lite konstigt tyckte jag allt att det smakade. Har inte smakat på något liknande innan.
De började att ta på mig kläderna, vi skulle åka.
Nu bar det av i mot Ikea, mamma & arbets kamraten var hungiga. Matvraken bara hovade in maten i munnarna, själv passade jag på att ta mig en tupplur.
Vi körde hem mammas arbets kamrat sedan forsatte vi upp till mormor & morfar. Väl framme så hade morbror Stefan oxå kommit på besök. Jag & morfar stod ute på altanen, det var underbart väder vi kikade på morbrors Motorcykel, den verkar vara jätte snabb. Han åkte hemåt och vi gick in!
I natt skulle jag få prov sova den nya rese sängen, först fick jag prova att sitta i den, den fungerade kanon, på lång sidorna så var det nät, där kunde jag kika ut och kolla läget.
Det blev dax för läggdags och det tog inte många sekunder innan John Blund kom på besök!
Rese sängen fungerade kanon bra.
ZZzzznark
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0