Mindre Rolig Lördag!

Det har inte hänt så himla mycket idag heller, förutom att pappa har badat mig för första gången sedan jag kom till världen, det var kul, nu kunde jag visa honom hur man skall plaska ordentligt så att vattnet skvätter upp imot kaklet.
Sedan har det blivit en massa spring i gåstolen. Mamma har legat i sängen nästan hela dagen idag oxå, mindre kul! Det har blivit en massa tid med pappa idag iallafall och det tycker jag är sååå himla kul, blir lite tjatigt att vara med mamma hela tiden.
När det sedan började att bli mörkare ute så kröp mamma upp ur sängen, hon såg lite piggare ut. Lite bus på golvet hann det att bli och hon tog fram den där j...la saken som blixtrar mig rakt i ögonen. Tror att den blixtrade när jag satt & borstade min tand!
I morgon hoppas hoppas hoppas jag att det händer något roligare, är trött på att vara hemma hela tiden...
Kram & Godnatt & trevlig lördags kväll på er alla där ute!!

Hej hopp
Joel

Kommentarer
Postat av: Annika

Krya på dej snart Jenny!

2008-04-13 @ 10:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0