Söndag & Lite förkyld!!

Mamma tyckte att jag var förkyld och teppt i näsan när jag vakande i morse. Fick näsdroppar i näsan, fy bubblan vad de smakade skit, började nästan att gråta när jag fick dem.
Idag skulle jag vara själv med pappa hela dagen, mamma skulle iväg och "scrappa" med farmor & faster!
Mamma lämnade oss vid 11.30.
Klockan 15.30 hälsade jag & pappa på de "scrappande" människorna. Pappa lämnade mig där och åkte hem, Jag fick träffa min 1:a ballong idag. Så himla rolig, mamma var tvungen att ha sönder den. *Pang* sa det!
Det fanns flera ballonger så jag hade tur. Hunden Apollo kom oxå förbi, han var jätte rolig, jag blev helt vild när jag fick syn på den, dessto mer han röde på sig, ju mera vild blev jag!
Farmor hade med sig min stol och mat till mig, vilken tur jag har. Började sedan att bli trött, skulle pappa inte komma och hämta mig snart?? Jo, nu kom han, vi åkte hem och jag fick springa lite i min gå stol.
Säng dax blev det oxå!
Kram & God natt på er!!

Nu väntar en ny spännande vecka!

Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0