Znorig Fredag!!

Ingen rolig fredag, mamma låg i sängen hela dagen. Vi skulle har varit och kikat på baby & barnmässan. (jag var där förra året fast då låg jag i magen och tjuvlyssnade) Roliga Emma & min vän Vilmer + Vilmers mormor, Meeri & två till av mina kompisar William, Cecilia fick gå dit utan mig, mamma & farmor.
Jag & mamma fick vara hemma och snora istället, jag är var lite piggare än mamma, medans hon låg och tittade så gick jag runt i sovrummet i min gåstol.
Morbror Stefan & Jasmiina + hunden Ramsi kom och gick ut en stund med mig, mamma fick ligga hemma och vila sig. Det var snällt, bra att mamma får vila så hon snart kan bli glad & frisk igen.
Pappa kom hem, Stefan & Jasmiina + hunden Ramsi åkte oxå hem. Hur kul som helst att pappa kom hem, nu skulle han få se min tand!

Måste bara beklaga mig lite, jag blir sååå himla förbannad när mamma & pappa skall torka min näsa hela tiden, jag skriker så fort de börjar att närma sig min lilla näsa, känns nästan som att den skall ramla av när de torkar. Varför kan de inte bara låta mig vara, det kan väl få smaka lite salt, det kan väl inte vara så farligt det som rinner ner ifrån näsan??

Det började närma sig kvällen och läggdax, men först fick jag min gröt. Dagen hade varit sååå lååång & tråkig, hoppas att det händer något roligare i morgon.
Klockan var bara 18.30 när jag lade ner mitt huvud på kudden....ZZzzzzz

Znoriga Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0