Min Semester med mamma & pappa!!


1:a veckan var vi i Tanumstrand med farfar, Monica & Nicole. Vi bodde i en jätte fin stuga inte så långt ifrån havet, tyvärr var den där fina härliga varma gula saken inte framme så mycket, men en dag fick vi allafall gotta oss i den. Farmor & Faster + 2 till kom och hälsa på en dag!
Annars tog vi det mest lugnt och skönt.

1:a Veckan

- Första helgen blev jag lämnad hos farfar & Monica (Mamma & pappa skulle på Bröllop)
- Tränat mig på att klättra/gå i trappor
- Sprungit jätte snabbt med Nicole
- Brottas med farfar (Jag vann alla gånger)
- Gjort "kiss noses" med Monica
- Lekt & Badat
- Blåst såpbubblor (började gråta när Nicole slutade blåsa) 
- Kollat på Diggelo ( en lite stund)
- Smakat på räkor & Aoli (det var jätte gott)
- Fått nya snabba skor & Foppa tofflor.
- Badat i min fina Sprutande Val pool.
- Gungat
- Varit ute och rullat i min Sulky
- Tränat mig på att gå

2:a Veckan var vi och hälsade på i den Stora Skogen Lohällen Hällefors/Grythyttan/Ställdalen/Örebro.  (Morfars mamma har det här torpet) Mammas farmor och kusiner bort i Hällefors. Vi hälsade även på mammas mormor & morfar.
 Även den här veckan så saknade vi den där härliga gula varma saken. Vi åkte och hälsade på bort i knutarna. Vi träffade även mina kusiner Nathalie & Felicia

2:a Veckan

- Åkt bil jätte jätte långt med mina katter
- Sovit i ett torp
- Tränat mig på att gå
- Busat med morfar
- Vart och käkat mat på både Tages & Carl-Jans restaurangskola
- Hälsat på mammas faster
- Busat & myst i hängmattan
- har jag fått träffat Filppa & Lina för första gången

2:a - 3:e veckan
Mitten av 2:a veckan fick pappa lappsjukan, vi åkte hem. Var sedan hemma resten av den veckan och ytterligare den 3:e!

3:e veckan

- Var på Liseberg
- ute och badade + solade
- fick besök av Lina, Pekka & Filippa
- blev lämnad hos morfar & mormor (mamma & pappa skulle tälta)
- träffade jag mina kusiner
- var på Ullared

4:e veckan tillbringade jag, mamma & pappa med Vilmer och hans familj.

4:e veckan 

-Tyckte synd om min bästis för han blev biten på näsan av en geting
- Blev super glad varje morgon när jag fick syn på min bästis
- Cyklade med Emma & Vilmer
- Var i Ullared igen (resten av hela Sverige var oxå där)
- Fick besök av Eddie & hans familj
- Badade med mamma i havet
- Var och kikade i Varberg
- Ramlade och slog mig i munnen
- Tränat på att gå
- Jagat såpbubblor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0