Gårdagens besök...ggr 2

Mina kusiner + Kent & Annika kom på besök igår, jag har saknat dem så, det var himla kul att få träffa dem!
Hoppas att vi kan ses mera ofta nu när semester tiderna har tagit slut.
Vi busade för fullt och Nathalie är så stark, hon orkade lyfta mig, hennes pappa sa:
- "Nathalie, akta ryggen" De säger att jag har blivit tung.
Lilla Fisen hade som vanligt växt en massa, undrar om hon växer om mig snart?? Jag har hört att hon oxå tycker om mat och är himla duktig på att äta. Kanon bra att jag har någon att sällskaps äta med.
Efter ett tag kom min pappa hem ifrån jobbet. Vet ni?? Jag blev såååå himla glad över att se min älskade pappa.
Jag gjorde mitt alldeles egna speciella morrande läte så att jag blev knall röd i hela ansiktet och ner på halva magen. Jag spände även alla mina fingrar och alla min tår så att de stod rakt ut. Pappa tog upp mig och jag fick mysa en liten liten snabbis. Sen ville jag ner och forsätta att busa. Tiden gick jätte snabbt och Kusin besöket tog slut.
Jag blev så himla trött av allt bus så jag somnade till en sväng på eftermiddagen, när jag sedan slog upp ögonen så stod min farmor där och kikade så sött på mig.
Mamma & pappa skulle åka och STOR handla och tyckte att det var smidigaste att jag var hemma. Min snälla farmor kom och passade mig under STOR handlingen.
Mamma & pappa kom hem med en massa påsar, katterna var med och hjälpte till att packa upp. Det bjöds på korv, jag hade fått min gröt så jag var mätt, fast lite sugen blev jag allt när jag fick se de andra att äta.
Farmor åkte och pappa nattade mig.
Imorgon skall mamma åka och jobba på eftermiddagen, gud va konstigt, mamma har ju inte jobbat en sekund under hela mitt liv utanför magen. Jag skall vara ensam med pappa hela kvällen, undrar vad vi skall hitta på för kul??

Jo, måste berätta att jag smög mig själv iväg in till sovrummet och fiskade ut min napp och min Traz Zixten ifrån spjälsängen, mamma kom på mig ganska snabbt. Hon tycker att jag bara skall ha napp när jag skall sova eller när jag är riktigt ledsen. Fast nu fick jag ha den en liten stund innan mamma tog bort dem igen. Hon la dem på ett jätte bra ställe....hahah där jag kunde nå dem och dra ner dem igen...haha
Hej hopp
See You Later

Kommentarer
Postat av: ninna81

Hej lilla söta!

Oj, vad du har växt och går stadig som en klippa ser jag ;D Tack för att vi på mammas jobb får låna henne lite, du får tillbaka henne förhoppningsvis hel och ren ;D

Puss o kram hoppas vi ses snart!

2008-08-12 @ 10:09:32
URL: http://ninna81.blogg.se/
Postat av: Kusinerna

Det var kul o träffa dej o hoppas vi ses snart igen.



puss o kram

2008-08-12 @ 10:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0