Jag har blivit en bus unge...sägs det...

Och pappa tjallade direkt till mamma...tjalle bytta bing bong..
Jag hade ju såååå roligt i toaletten, det fanns ju vatten där i. Pappa fick stänga igen dörren.
På morgon busade jag med mamma oxå, väldigt konstigt att jag inte får dra och slita i de där svarta snörena som sitter fast i väggen. Mamma säger att det är livsfarliga saker...jag fattar ingenting. Iallafall så skrek & grät jag allt vad jag bara kunde när mamma tog bort mig därifrån. Och droppen var ju när jag inte fick duscha mera...då blev jag riktigt arg. Gjorde allt jag kunde för att få komma tillbaka in i duschen. Jag ställde mig t o m upp på skötbordet (det sitter högt upp på väggen över toaletten) Jag nådde en massa saker där, självklart drog jag ner allt jag kom åt.
Mamma sa hela tiden:
- "Vad har hänt med dig Joel, hur du har blivit"
En riktig bus unge helt enkelt  ha ha ha
Måste även berätta att jag var med min pappa igår på något som heter innebandy, där satt jag snällt och lugnt i pappas knä, jag charmade tjejerna så gott jag kunde. Pappa sa att det gick hem!!
Det är himla kul att bara få vara med pappa på kvällarna.
Jo igår när mamma åkte och innan pappa kom hem så kom min farmor & passade mig, jag visade henne hur jag gör när jag hämtar min napp & Znutte Zixten ifrån min säng. Jag tar mig dit och drar sedan i täcket så de kommer så pass nära att jag bara kan sträcka in min hand och plocka ut dem. Min Faster kom senare och busade med mig.
Idag har jag oxå blivit passad, min farfar ryckte ut och passade mig, mamma är tvungen att åka till sitt jobb innan pappa kommer hem. Jag har sån tur att de vill passa mig, för hur hade det sett ut om jag var ensam hemma med Lasse & Barbro?? Det kommer vi/ni aldrig få veta!!

Hej hopp på er alla där ute, imorgon väntar nya hyss, hoppas att jag kan väcka mamma riktigt tidigt.

Kram & *Vink*~*Vink*

Ps Tack snälla Farmor, Emma & Farfar för passningen!!


Kommentarer
Postat av: Ekström

Det är inget att tacka för, det gör vi mer än gärna! =D

2008-08-14 @ 20:56:39
URL: http://emmoo.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Ja det går fort att lära sig att busa.

Kram

2008-08-14 @ 21:38:46
URL: http://evalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0