Lite annat smått & gott som jag har gjort!!

Jag har gjort nr 2 i pottan, jag har även gått HELA 19 steg alldeles ensam. Saknat Lasse & Barbro. Lärt mig att pussas på riktigt (sträcka ut tungan när min mun möter någon annans mun) Fast mamma säger att det heter något annat då...hmmm??
Jag vinkar på 3 olika sätt, ena sättet svajjar jag med handen och armen från en sida till den andra sidan.
2:a sättet har jag handflatan utåt imot den/det jag vinkar åt samtidigt som jag böjer på alla fingrarna så de viker sig innåt.
3:e sättet så viftar jag med handen & armen framåt och bakåt.
Suttit på min egna toasits (på den STORA riktiga toan) fast mamma säger att det inte kommer något!! Vad är det för något som skall komma?? Inte vet jag??!! Iallafall så har mamma med sig en massa leksaker med sig in på toa när jag sitter på den där sitsen. Det är kul en stund, sedan tröttnar jag.
Klättrat uppför hela trappan hos farmor & faster Alldeles själv (mamma gick bakom hela vägen upp)
Smakat på ett Winerbröd, det var riktigt smaskigt.
Jag har även delat med mig korv till Roliga Ramsi, han åt upp den snabbt.
Jo jag har ju fått 2 st tänder till, en på var sida av "Tore Skogman gluggen" Så nu har jag två där nere & fyra där uppe!
Nu kommer jag inte på något mera, det är fullt upp hela tiden. Tror att mamma är lite glömsk, men jag försöker att påminna henne om lite av varje.
Imorgon skall pappa till jobbet, det kommer att bli sååååå tråkigt. Jag har ju blivit så pappig just nu! Och på tisdag, onsdag & torsdag kväll så skall mamma till sitt jobb, det kommer att bli väldigt konstigt...

Ja ja det blir nog bra det med!!

Bamse Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0