Mitt 1-års Kalas...

Japp då har man fyllt hela 1 år, jag uppdaterar lite senare + lägger in bilder. Jag har fullt upp här hemma med att leka med alla leksaker som jag fick. Jag fick bla en Bobby Polis Car med släp, en egen trehjuling och ett eget bollhav + massor utav andra saker + kläder.
Ni kan gå in och kika på min fasters blogg så länge o ni vill www.emmoo.blogg.se
Ha det så bra så länge.
Jo tack snälla alla ni som hjälpte mamma att förbereda inför mitt super duper kalas
& Tack för alla roliga saker & fina kläder som jag fick igår på mitt kalas!!
See you later

Kommentarer
Postat av: Camilla & Joel

GRATTIS i efterskott, var inte inne igår så vi missade det

(Joel och jag har ju samma födelsedag!!!!)

Grattis Grattis Grattis

2008-08-18 @ 20:48:35
Postat av: Camilla & Joel

Kollade in de fina korten, mycket fina presenter, Joels pappa kommenterade att det var fina färger ihop på bobbycaren, röd och blå!!!!

Verkar bara se sånt som har med Öis att göra!

2008-08-18 @ 20:58:42
Postat av: Joel!

Tack tack för gratulationerna!

Ja, min pappa är jätte glad över ÖIS Bobby Caren, mamma tycker det är mindre kul!

Hänger inte riktigt med om det e jag & du Camilla som har födelsedag den 17:e eller om det är jag & Joel!!

Hoppas att ni mår bra!

Kramar i massor!!

2008-08-18 @ 23:35:31
Postat av: Joel igen!!

Hej Camilla!

Nu fattade jag, Grattis på dig oxå!

Hipp hipp hurra!

Kram

2008-08-18 @ 23:39:56
Postat av: Vilmer

Vilka fina presenter du fick!!!

Hoppas vi kan ses snart.

Mamma har lagt ut bilder från semstern på min blogg.

Kram Vilmer

2008-08-18 @ 23:40:07
Postat av: Eva-Lena

Grattis Joel i efterskott.





Kram kram

2008-08-19 @ 06:20:33
URL: http://evalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0