Besöket hos min kompis Vilmer blev inställt idag!

Jag skulle ju ha fått träffat mina kompisar Vilmer, William & Cecilia idag men "nepp"
Vid 7-tiden i morse lyfter mamma över mig till deras stora säng, där får jag min favorit rätt "bröstmjölk"!
Pappa rullar runt och säger Godmorgon min älskade son!
Pappa märker då att jag är varm, mamma går upp och tar febern på mig, den visar hela 39 C, hon försöker då att ge mig lite flytande Alvedon men det går inget vidare och jag somnar om. Halv nio tar mamma tempen på mig igen och nu har den gått upp till 39,6 C.
Jag har inte så mycket att säga till om, nu får jag Alvedon "där bak".
Mums nu får jag ännu mera brötmjölk och jag somnar om igen , när jag senare öppnar ögonen så har det blivit ljust ute och jag känner mig mycket piggare! 38.4 C visare tempen nu.
Äntligen släpper min förstoppning, det är bättre än själva jul-afton! Kan det  ha varit den som spökat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0