Mysdagen åt skogen!

Det blev ingen mysdag för mig, jag fick feberfrossa och hög feber igen!
Mamma & Pappa åkte till Sjukhuset med mig, det togs en massa prover och sjukhus personalen trodde att jag kunde ha fått urinvägsinfektion . De skickade hem mig igen!
Senare på kvällen när Farmor & Faster & Ralf kom på besök så blev jag dålig igen, den här gången visade termometern 39.9 C 40 minuter efter det att mamma hade gett mig alvedon "där bak".
Mamma & Pappa åkte återigen upp till sjukhuset.
Jag & Mamma fick vara kvar över natten och nu imorse konstaterade de att jag hade fått en urinvägsinfektion.
Mor & far får nu tvinga i mig  antibioticka morgon och kväll!
Åter kommer med mer info när jag orkar, just nu är det sååå skönt att vara hemma och få sova i sin egna säng eller ännu bättre, mellan mamma & pappa!
Hej hopp
Joel

Kommentarer
Postat av: Ekström

Hoppas snart att du blir bra igen prinsen!
Det va inge kul att se dig så sjuk igår!
Krya på dig!! Jag Älskar Dig!

Puss & Kram

2008-02-21 @ 20:08:38
URL: http://emmoo.blogg.se
Postat av: Joel!

Hej min älskade Faster!
Idag mår jag mycket bättre, mamma & pappa ger mig alvedon & ipren " där bak" inte alls kul. Men jag blir jätte pigg av dem! :)
Älskar dig oxå!
Bamse Kram

2008-02-21 @ 20:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0