Tisdagen snart slut!

Lite bus blev det med pappa, jag har lärt mig att stänga igen munnen riktigt hårt. Pappa fick kämpa på bra innan han fick i mig min medicin, först skriker jag, sedan vägrar jag öppna munnen, och sist så slänger jag med huvudet från sida till sida.
Efter det så ger pappa mig gröt, *mums* men till en början är jag lite tveksam så jag öppnar inte munnen lika glatt som jag brukar göra när det nalkas gröt. Jag sticker ut tungan en bit för att test smaka först!

Nathalie har ju vart på besök, hon jag & mamma gick ner en sväng till tvättstugan, där var det varmt å skönt. När vi sedan kom upp fick jag leka med Nattis, hon sjöng och dansade för mig, jag försökte så gott jag kunde att härma henne med dansen, men det slutade bara med att mamma fick hämta mig och gå stolen i hallen. Förstår inte riktigt varför stolen inte går rakt fram med mig?? *hm*

Mamma satte upp nya gardiner i sovrummet och det blev fint! Hoppas att pappa oxå tycker det??
Annars så har det varit en lugn och stilla kväll, det behövs nog med tanken på vad som skall hända i morgon!
Jag tror att mamma är lite nervös, men jag vet att det kommer att gå bra!

Godnatt Pussar & Kramar // Joel

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Det kommer att gå jätte bra i morgon.
Sov så gott Joel.
Kram från Eva-Lena

2008-02-26 @ 20:02:36
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Joel!

Tack Eva-Lena för stödet! Tror att mamma behöver det! Idag är det dax!
Kram Joel!

2008-02-27 @ 07:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0