Bortrest.....

Maste bara beratta att mitt tagentbord har blivit sa konstigt.....mina aao med prickar over har forsvunnit....ar det nagon dar ute som vet hur man far tillbaka sitt vanliga tagentbord???
Iallafall sa har jag hunnit att vara hemma ett par dagar och de har varit sa roooliga, jag kan verkligen utforska alla horn och vrar. Det ar ju jatte kul att kunna resa upp sig och kika lite hogre upp an vanligt.

Igar lamnade mamma av mig hos farfar och Monica. Mamma och pappa skall pa brollop (idag lordag), pa sondag skall vi vidare till ett stalle som inte ligger sa langt ifran Grebbestad. Eftersom jag inte kan folja med pa brollopet sa tyckte mamma och pappa att det var bast om Farfar och Monica passade mig och sedan tog med mig till det dar stallet vid Grebbestad. Mamma och pappa har lovat att komma efter. Det skall bli kul att se hur mamma klarar att vara ifran mig i 2 dygn.
Sa nu vet ni varfar jag kommer att vara annu mera seg pa att uppdatera min blogg, jag kommer inte att vara hemma pa ett bra tag.

Pappa har semester, tank, jag kommer att fa vara med pappa i 4 hela veckor, helt underbart!!

Ni far ha en jatte trevlig sommar och en underbar semester for det skall jag ha!!

Tusen plus Hundra Kramar


Kommentarer
Postat av: Faster

Jag kommer sakna dig Prinsen!! ha en otroligt underbar semester =) Puss å Kram Faster.

2008-07-12 @ 11:21:26
URL: http://emmoo.blogg.se/
Postat av: Joel & Camilla

Trevlig sommar på dej med namne!!!!

Kul att du varit inne och tittat och kommenterat på min bilddagbok!!, verkar som vi har en hel del gemensamt mer än namnet

Ha det gott

Kram Joel

2008-07-12 @ 21:45:13
URL: http://www.bilddagboken.se/idde74
Postat av: Farmor

NÄR KOMMER PRINSEN JOEL HEM! HEM ! KRAMAR I MASSOR farmor

2008-07-30 @ 14:14:42
Postat av: Louise

Saknar dina små uppdateringar grabben!! =D

2008-08-06 @ 07:54:59
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0