Idag har jag vart inne i STORA staden

Har fått rullat med mamma in till STORA staden idag. Vi träffade upp mammas Kusin och hennes unge! Jag kikade såå på Johanna som Claries dotter heter.
Vi träffade även på morfars bror, jag blev rädd när han & Johanna busade, mamma var på toa så Clarie försökte att trösta mig så gott det gick. Tur att mamma kom tebax så snabbt. Det blev bättre när jag fick mig en majskrok och lite käk. Fast lite reserverad för "Farbror Börje" var jag allt.
Vi gick in en sväng på det där roliga stället där det finns en massa grön/rosa kaniner och en massa konstiga saker som åker/flyger hit och dit. Jag somnade så jag hade det inte så roligt, jag blev väckt när vi var på väg ut för mamma ville byta blöja på mig.
Min snälla pappa kom in till stan och hämtade upp oss, vi hade lite brottom hem för mamma skulle tvätta.
Väl hemma blev det mat för min del och mamma började med tvätten. Jag & Pappa lämnade mamma hemma och åkte iväg, nu fick mamma var lite för sig själv, tror att hon behöver det. Även om hon älskar mig över allt så tror jag att hon behöver lite tid för sig själv. + att  jag och pappa behöver oxå göra lite saker tillsammans, ensamma.

Vink vink

Ps, den där härliga gula varma saken har kommit tebax, så nu behöver jag inte ha så mycket kläder på mig.
Hur skönt som helst!!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Vem står inte på verandan när jag kom hem och vinkade jo Joel& Emma det var en överaskning Kram Farmor

2008-07-02 @ 23:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0