Baappa Bappa eller är det pappa???

Min morgon har jag börjat med att plocka ut alla mina böcker ifrån min bok hylla, måste säga att det börjar att bli lite roligt att bläddra i dem, sen har jag även jagat katterna i min gåstol, jag står även och hoppar i den, eller böjer benen upp och ner. Jag lyfter inte direkt ifrån golvet men om jag får lite hjälp så gör jag det.
Mamma tycker att jag säger pappa..eller bbaapppa. Så som hon har tjatat, pappa pappa pappa pappa...
Jag är på strålande humör idag, mamma & pappa ser ut som knallröda signal kräftor. Tror nog att de får hålla sig ifrån solen ett tag nu. De skall göra som jag gör, hålla mig i skuggan. Att de inte fattar det??
Vi får se vad jag hittar på för kul i veckan som kommer och vilka man kan umgås med.....

Ps, nu kommer jag gående med skohoet, det är ganska intressant.
Ha en trevlig dag där ute och akta er för solen!!
Puss & Kram
Joel

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Här är en kräfta till :)

Kram

2008-06-02 @ 22:03:38
URL: http://evalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0