Besök på IKEA!!

Idag har jag & mamma vart och besökt IKEA i Kållered. Där har jag aldrig varit förut. Det fanns en massa roliga saker att kika på. Under våran färd igenom alla gångar så nöjde jag min med en glass sked. Mamma säger att hon & pappa är lyckligt lottade över att ha fått en sådan snäll unge. Klart att man skall vara glad, det är mycket tråkigare att skrika och vara sur....
Mamma tyckte att jag behövde en potta, vad skall man ha den till?? Det blev även två tunna sommar täcken till mor & far. Jag fick en blå gris som heter "Sparbössa" mamma säger att man skall mata honom med pengar.....vilken konstig gris som äter pengar.
Jag & mamma käkade köttbullar och potatis, jag fick mig lite majs oxå. Just nu äter jag allt som severas. Mamma tycker att det är kanon bra att jag äter allt. När hon var liten så hade hon en period där hon bara åt Skogaholms sötlimpa + Lätt & Lagom på!
Vi gick in en sväng på Coop oxå för våra katter äter inte den mat som vi har köpt, nu fick vi ta den dyra som vi vet att de äter. Tur att jag inte är kräsen!
Väl hemma ville mamma testa mig på pottan, hon slet av mig alla kläder och sen satte hon mig spritt språngande naken mitt på den. Först gick det bra sedan var det inte kul att sitta där helt naken. Jag fick på min kläderna och nu fick jag leka lite med pottan, mamma säger att man skall kissa & bajsa där i?? Men vad konstigt, jag har ju blöja på mig?? Kanske kommer jag att slippa blöjor en dag, mamma & pappa har ju inga blöjor på sig!!
Efter ett tag kom min pappa hem, mamma dumpade mig hos honom på en gång, hon skulle fixa med något grönt tyg till fönstret inne på toan. Det blev så där, snett & mindre fint!
Pappa & jag bollade med bollen, pappa säger att jag är sååå duktig, klart att jag är. Övning ger färdighet sägs det ju!!
Imorgon skall jag till sjukhuset, mamma är nog lite nervös kan jag tror. Själv ser jag fram imot Sveriges fotbolls match i mot Grekland. Jag skall hålla tummarna så hårt jag kan.
Hejja Sverige Friskt humör!!
Kram & Godnatt
Sjukhus Joel

Kommentarer
Postat av: Annika

Lycka till idag Joel

2008-06-10 @ 10:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0