Det måste vara mamma & pappa.....

Mamma har sovit som en stock i natt, hon har inte hört mig, pappa har varit uppe två gånger i natt & gett mig nappen.
I morse vaknade hon iallafall, då visade klockan 06.50, hon var trött och det var faktiskt jag oxå. Hon bäddade ner mig i den STORA sängen. Där var det varmt & skönt + att det luktade mamma. Jag somnade om och sov en timme till. Gröt time blev det sedan. När jag började bli mätt & jag kan faktiskt bli det om ni inte tror det, så satte jag igång och pratade, mamma är nästan säker på att det måste vara mamma & pappa som jag säger. Vad skulle det annars vara??!!
Men vad säger ni där ute, när börjar man att prata, är det för tidigt tro??
Idag har jag gått loss på Katten Lasse, han tröttnade & gick därifrån. Efter det så gick jag loss på mina böcker, och efter det så lekte jag med min såg. Just nu är "Lap Topen" väldigt intressant. Lasse har lagt sig brevid mamma på matsals bordet. Han vet att jag inte kan nå honom där. Han är ganska smart!!
Ha en underbar Fredag för det skall jag ha!
1000+100 Kramar
Joel

Kommentarer
Postat av: Farmor

Du får ha en trevlig dag på Liseberg med mamma och alla dina kompisar och åka mycke karusell KRAM I MASSOR farmor

2008-06-13 @ 12:18:45
Postat av: Eva-Lena

Ha en trevlig helg hela familjen. Ni kommer väl och hälsar på oss i husvagnen till sommaren :)

Kram

2008-06-13 @ 15:31:45
URL: http://evalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0