Hoppas att de vinner!

Mamma och jag hämtade upp mormor idag efter hon hade slutat jobbet, vi handlade en snabbis sedan åkyte vi hem till mormor. Mamma var bara där en snabbis, sedan lämnade hon mig. Hon skulle visst iväg och få något som heter Ansikts behandling....det låter lurit...
Mamma kom tillbaka precis när jag låg i badet, det är så kul att bada i det stora badkaret, morfar tyckte att jag skulle bada så han hade fixat iordning så det bara var för mig att "skutta" i. Jag kryper riktigt när jag e i badet, jag snurrar runt och jag lever rövare. Man blir liksom fri när man är i vattnet och man blir lätt som en fjäder. Mormor var lite orolig, hon e rädd att jag skall doppa huvudet under vatten ytan, men det gör jag ju inte.
Efter badet blev jag så trött och då serverades det gröt. På med kläderna och sedan brummade jag & mamma hemmåt.
Tror ni att jag somnade i bilen?? Självklart gjorde jag det, men vaknade till en liten stund när vi kom hem.
Mamma & pappa får kika & hejja på Sverige utan mig, måste ju sova när man e trött!! Hoppas att de vinner iallalfall!!
Hejja Hejja Sverige
Joel


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Joel Glad midsommar på dig. Du får gärna ta med pappa mamma och komma hit till farmor och äta mat det blir fisk till dig, Tacos till pappa,sill till mamma och oss andra Emma får även hon Tacos hon äter ju inte sill men vem vet.Hon överraskar mig varje dag med ny mat..... KRAM KRAM!!!!!!

2008-06-19 @ 15:48:51
Postat av: Sofia

Svar: Åh, tack så mycket.. Joel är allt sockersöt han också.. Ha en bra midsommar...

2008-06-19 @ 16:36:00
URL: http://fialuringens.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Trevlig midsommar till hela familjen!

Kram

2008-06-20 @ 08:37:39
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Annika med familj

Trevlig midsommar på er alla!!!

puss o kram

2008-06-20 @ 10:41:54
Postat av: Ekström

Nu får du allt uppdatera lite !! =)

2008-06-22 @ 16:32:13
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0