Kan Det Vara Flera Gaddar på G, Tro??

Morzan tror att jag håller på att få fler tänder, jag har varit pytte pytte lite grinig idag, brukar aldrig gråta eller så men idag har jag gnällt lite. Jag dregglar mera än vanligt och mitt resultat i blöjan är mera än vad det brukar vara.
Jag har ju än så länge bara två tänder i nedre käken så jag borde väl få flera snart, eller vad tror ni?? Inte kan man väl bara ha två tänder i munnen, ha ha ha?? Har hört att det finns lös tänder och det är ju tur!!
Hej hopp
Joel med de två tänderna!!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det är nog tänder på gång du är ju 10 månar nu KRAM KRAM..... Vi bryr oss inte att ta dom andra korten vill järna ta han med till en fotograf och ta andra kort så ni behöver inte vänta och skicka in beställningen

2008-06-18 @ 10:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0