Pappa e fortfarande sjuk, stackarn....

Idag när jag vaknade så var pappa hemma, och han var hemma även när jag käkade gröt! Han skulle visst vara hemma ifrån sitt jobb idag, han hade inte sovit något under natten och nu hade han jätte ont i sina öron.
Vad skulle jag & mamma hitta på då för att inte störa pappa?? Jo vi lämnade bygget idag oxå. Mormor var ledig ifrån sitt jobb så vi åkte dit och hämtade upp henne. Vi brummade vidare till Ett jätte hus som heter Allum. Vi gick och kikade där en stund, sen blev jag hungrig och det bjöds på käk. Jag är verkligen hungrig HELA tiden, mamma är rädd att folk skall tro att jag inte får någon mat, men det kan jag kan jag lova att jag får!!!
Sen har jag fått testat min mammas 1:a skor, de var inte så fräcka men de fungerade iallafall. Man kan se på dem att mamma var mycket snabbare än vad jag är.
Sen har jag åkt på en riktig fot fobi, jag tycker inte alls om fötter, jag blir verkligen jätte ledsen när någon sträcker fram sin fot. Mamma säger att man nästan kan tro att någon har sparkat på mig, men det har ju självklart ingen gjort! Mina egna fötter går bra & katternas tassar går oxå bra! Jag säger ka   ka  ka  ka  ka jag försöker allt vad jag bara kan att säga katt katt katt katt, men det går så snabbt så jag hinner bara säga ka ka ka ka & glömmer t:na.
Pappa hann att mysa med mig en stund innan jag skulle läggas, mamma har fått problem med att natta mig, jag vill verkligen inte sova, ingen annan sover ju....Och nu kan jag ju ställa mig upp men inte ta mig ner på ett säkert sätt, jag bara släpper.
Hoppas att pappa snart blir bra igen så att vi kan busa.
Vink Vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0