Vad har jag gjort idag då?? Dagen före Fredagen den 13:e!

Ätit gröt, övat på att stå själv i min säng, käkat mammas pannkakor, efter det blev det mammas korv stoganof och sedan mellan mål som bestod utav youghurt blandat med mixtrade blåbär/hallon. *mums* *mums*
Jag har övat mig på att gå med min blåröda racer, rullat boll med mamma och gosat med Lasse.
En promenad hann vi oxå med, mamma råkade gå in i affär som sålde billiga saker. Vi kom ut med ett sätt  "sandsaker" det var bla en skottkärra, en spade, en kratta och ett sandhjul. Jag fick även en såg, skruvmejsel, tång och en massa småsaker som mamma inte gav till mig för det fanns en risk att jag kunde sätta dem i halsen. Jag fick även en namnskylt till min gåstol ifall jag skulle få för mig att rymma :) . Mamma hittade även tårtljus som bildade J O E L .
Precis när vi kom hem till gården så kom min farfar cyklande, jag blev så glad över att se honom. Vi spelade boll och lekte med mina nya saker. Nu kom även pappa gående över gården. Pappa & farfar sparkade bollen fram och tillbaka till varandra. Jag tyckte att det var sååå himla roligt, fast jag tyckte det var roligaste när farfar sprang och hämtade bollen. Jag skrattade så högt jag bara kunde. Det var skönt att vara ute idag, det var inte så svettigt varmt utan det var alldeles lagom. Vi stannade ute tills det var dax för mig att äta korv stroganof igen. Mamma började att mata mig sedan tog min farfar över. Han tycker att jag är sååå duktig på att äta! Tillslut så blev jag att busa, då fattade mamma & farfar att jag var mätt!! Pappa hade gjort mat så han & farfar åt köttbullar & pasta, mamma åt rester av korvstoganof:en. Det blev lite mera bus innan farfar var tvungen att cykla hem, det var jätte kul att jag fick besök utav farfar idag.
Jag, mamma & pappa kröp ner i sängen för att kika på fotboll, jag blev trött och somnade ifrån min kvällsgröt. Vi får väl se vilken tid jag vaknar i morgon och hur hungrig jag är då!!
Good Bye
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0