Bus Bus Bus...

Sov länge idag, och det är nog mamma glad över. Vi gick upp vid 08.00, pappa ringde och sa att han var framme och att resan hade gått bra! Han skall vara borta tills på fredag så jag och mamma får vara hemma själva! Det har blivit mycket bus nu på morgonen, först låg jag och busade i den stora sängen, sedan blev det en sväng på golvet, efter det blev jag jätte hungrig och då serverades det gröt &päron puree. Sen sprang jag runt i min gåstol, det går jätte bra nu. Jag busade med mamma och sprang ut i köket, när hon kom efter så hade jag redan hunnit få tag i en plastpåse som hängde på kylskåpet, aj aj sa mamma och tog bort den fort! Nu får vi verkligen ta och barnsäkra sade mamma. Jag blev dragen ut till "matsalsrummet".
Nu under dagen så skall mormor1, mormor2 och gamle mormor samt gamle morfar komma. Det är sista dagen som jag får träffa dem, de åker hem till Ställdalen imorgon.

Imorgon skall jag träffa mina kompisar Vilmer, William & Cecilia, det skall bli roligt!

Hej svejs så länge!

Ha en solig & underbar dag, alla där ute!
Kram
Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0