Bus Hemma + Hos farmor & Faster!

Vi höll inte på att komma iväg till farmor & faster idag, jag busade så med mamma! Jag ville inte ligga stilla på skötbordet, jag ville vända på mig och kika på det som var i.
Mamma fick lägga mig på sängen tillslut och där slutade jag att busa med mamma!
Jag blev ner tryckt i min "räklåda" (bilbarns stolen) och nu startade mamma bilen, jag blev trött och somnade!
Självklart vaknade jag när ytterkläderna skulle av, vi var framme hos farmor!
Farmor köpte en stol till mig idag, och sedan satte de mig vid bordet. De trodde att de kunde luras med mig. Det lades en duk på bordet och långt långt borta lade de mina leksaker.
De trodde inte att jag skulle nå dem, ki där fick ni!
Jag började dra duken intill mig och vad hände då? Jo, leksakerna började komma imot mig, jag drog och drog, Tillslut så hade jag mina leksaker inom räckhåll, ha ha Den lätta går jag inte på! Mamma tyckte att det var såå roligt och tur vad så hade hon med sig videokameran, så nu finns det bildbevis oxå!
Det blev en hel del bus på golvet med, Faster är så rolig och det var såå kul att träffa henne idag.
Jag var tvungen att busa lite med farmor oxå när kläderna skulle på, det är jätte kul att rulla över till mage och krångla till det lite för de som skall ta av/på mig kläder.

Imorgon blir det nya äventyr, Roliga Emma & Min kompis Vilmer skall ta med oss på något Cafe där det finns en massa andra ungar, Meeri & Cecilia skall oxå med! Kul Kul!
Vi höres i morgon!
Godnatt
Joel

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Låter som om du haft en jätte bra dag Joel. Sov så gott.
Kram

2008-03-11 @ 19:44:49
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0