En härlig & solig dag med min kompis Vilmer!

Vi åkte aldrig till mina kompisar William & Cecilia idag. Deras mamma skickade ett sms på morgonen där hon berättade att William var lite hängig och ögonen var röda. Morzan vill inte att jag skall bli sjuk igen så hon bestämde att vi skulle stanna hemma istället. Jag och mamma tog det lugnt på morgonen, först tutte, sedan gröt, bus på det och sedan blev jag trött igen.
Efter ett tag så ringde roliga Emma, hon och Vilmer skulle kika förbi en sväng! *Jippi* vad kul!
Jag hade precis vaknat när de klev innanför dörren, vi skulle ut i det fina härliga vädret. Mamma ville att jag skulle äta innan, hon drog fram den där äckliga maten, idag serverades det mosad potatis med brötmjölk och lite rapsolja i. Det smakade skit, nu har mamma kört med det 3 dagar i sträck, fattar hon inte att jag inte tycker om det?? Jag blev i tvingad välling oxå men jag åt inte det heller. Äntligen tog mamma fram fruktpureena, de smakar smaskens, Vilmer fick smaka lite han oxå, han åt för fullt.
Nu blev det dax för utgång, vi mellanlandade i en jätte rolig barnaffär, Roliga Emma skulle köpa en födelsedags present till Hanne. Det blev två jätte roliga saker!
Vi traskade vidare till Babyhörnan, jag somnade innan vi kom dit, mamma hade visst hämtat min sommar sufflet och min solparasol. Det blev ytterligare två affärer till innan vi traskade hemåt. Jag höll mig vaken på hemvägen, det finns så mycket att kika på.
Väl hemma så hamnade jag & Vilmer på golvet och där vi fick leka lite, jag kände lite på hans ansikte, men mamma tyckte att jag var för hårdhänt så efter ett "nyp"  *sorry Vilmer* så flyttade hon en bit på mig! Jag tycker ju så himla mycket om Vimer att jag inte vet vad jag skall ta mig till : ) 
Roliga Emma & Vilmer åkte hem, mamma lagade mat och mormor1 & mormor2 kom förbi, jag fick mig gröt, mums, mums.
Jag busade lite innan jag hamnade i sängen, jag måste sova och vila mig. I morgon väntar nämligen ULLARED.
Sov så gott alla ni där ute så hörs vi i morgon om jag orkar blogga något efter Ullareds resan.

Hej hopp Leverpastej!!
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0