En ny härlig vecka!

Jag vaknade av att pappas ställde fram sin väckarklocka, den pep hela tiden! Tror inte att mamma blev så glad, jag fick iallafall komma till den stora sängen och vet ni vad jag fick där??
Jo, tutte! *mums*
Jag och mamma somnade om och när vi sedan vakande så såg mamma mycket trevligare ut. Det hade brakat "där bak" på mig men jag ville inte väcka mamma tidigare. Hon såg vad som hade hänt och sa:
- stackarn har du fått legat med det där, varför säger du inget??
Hon gick upp och bytte på mig på en gång, det var skönt att få slippa det "där"
Nu på morgonen har jag busat lite med mamma. Jag sitter i min gåstol och ena stunden  backar jag in under spiral trappan, (mamma är rädd att jag skall slå mig i skallen) och andra stunden backar jag upp på mattan i hallen (så att jag kör fast).
Mamma får dra fram mig hela tiden.
Just nu sitter jag i min gåstol med min mjukisbok i munnen samtidigt som jag pratar och skrattar åt Barbro! Jag är helt vild...Jiihaa vad jag tycker om bus!
Nu måste vi göra oss i ordning, vi skall hälsa på min Farmor & Faster!
Bus Bus på er där ute!
Kram Joel

Kommentarer
Postat av: Faster

roligt att träffa dig idag igen!
hade verkligen saknat dig!
älskar dig killen! ;)
många kramar faster

2008-03-10 @ 18:54:22
URL: http://emmoo.blogg.se
Postat av: Eva-Lena

Låter som du har haft en bra dag Joel. Skall bli kul att få träffa din mamma på lördag.
Kram

2008-03-10 @ 19:40:44
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Joel!

Det har varit en jätte kul dag idag! Det var toppen att träffa dig oxå Faster!
Jag älskar dig oxå!

2008-03-10 @ 20:49:53
Postat av: Joel!

Mamma tycker att det skall bli en spännande Lördag, fast hon är nybörjare på det där.."skrap tjosan" eller vad det nu heter!
Hej hopp

2008-03-10 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0