Glad Påsk På Er Alla Där Ute!!

Idag har jag prov åkt pappas nya bil, den var snabb och fräck! Mamma och pappa släpade med mig till Varhuset Coop! De var tvugna att handla sa de!
Väl hemma lagades det mat, fast jag fick inte smaka på mammas och pappas mat! Jag fick något annat, det smakade skit, de fick även för sig att ge mig något som de kallade välling, först trodde jag att det var sån där god ersättning så jag klunkade i mig för fulla muggar, men fy vad äckligt det var. Jag spottade ut det, blää.
Jag fick tutte tillslut, vilken tur jag har, haha!
Senare när klockan närmade sig 18.00 så kom Kent med familj, Idag var Nathalie sig lik, inget otäckt på huvudet, skönt. Felicia sov men hon vaknade ganska snabbt, jag och hon låg och busade lite på golvet, de fick passa mig lite för jag rullar på för fullt, ibland var det ganska nära att jag rullade över Felicia, med de stoppade mig som tur var! Nu var det full rulle här hemma igen och allt var som det skulle. Frölunda skulle spela idag igen, skulle de vinna eller inte??
Nepp det gjorde de inte!
Jä...la Frölunda!
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0