Jag överlevde Ullareds resan!!

Jag höll mig vaken hela vägen ner, och Japp det gick faktiskt jätte bra i Ullared! Och vet ni en sak?? Min pappa dök upp när vi satt och fikade, jag blev såå himla glad, vad gjorde pappa här?? Han hade slutat tidigare och kikade förbi en sväng, han vill oxå handla lite "skräp". Jag gick med farmor & mamma, ett tag fick jag hänga i bärselen, det var kul. Mamma trodde att jag skulle få marddrömmar den kommande natten (för alla de nya upplevelserna) men det klarade jag min utan. Jag fick lite kläder, en rese säng, ett par mjuka adidas skor, och lite smått och gott! Sova hade jag inte tid med, det kanske blev högst en timme jag sov.
Jo, vi träffade en av mammas och pappas kompisar i Ullared, Linda och hennes sambo (Melvin var hemma). De verkade hur goa som helst, dem vill jag träffa mera + att jag längtar tills att få träffa Melvin!! Han kikade ut 3 månader tidigare än mig!
Vi handlade klart och nu var det dax för lite mat, jag käkade ytterst pytte lite, mamma hade med sig ersättning, jag tycker inte om det längre, jag har blivit sååå kräsen, det är bara gröt & fruktpureer som gäller. Vi började våran resa hemåt och även nu höll jag mig vaken.
Väl hemma blev det ÄNTLIGEN GRÖT, mums vad gott det är. Efter det så blev det mys med mamma & pappa i den STORA sängen. Vi skulle kika på Let's Dance, jag somnade innan det började.
ZZZzznark:
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0