Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

Idag hade det kommit sånt där konstigt vitt och kallt på marken igen när jag vaknade, igår var det ju så skönt ute!
Jag har inte ätit tutte på hela natten, jag har bara sagt till om nappen. Klockan 06.10 kunde jag inte hålla mig längre och tur vad så fick jag mig lite tutte. *mums* Jag somnade om men vaknade redan igen klockan 07.20.
Pappa åkte till jobbet och mamma gick upp med mig.
Vi har nu på morgonen lyssnat på den "Silvriga Barnkammarboken". Den är kanon bra, men jag tycker mest om att kika på cd-spelaren, där man kan se när skivan snurrar runt. Hur coolt som helst. Lasse har sprungit ut och in genom balkong dörren, han verkar tycka det är kul med det där vita kalla, snö heter det visst!

Idag skall vi hämta upp mammas mormor & morfar, De har bara sett mig på foto, jag har inte sett dem, bara hört dem prata när jag låg i magen. De pratar lite roligt.

Nu skall jag äta gröt!

*Mums*~*Mums*

Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0