Låååångfredag!

Idag skulle vi hälsa på Farmor & Faster. Vi kom dit, det bjöds på mat och självklart blev även jag hungrig. Mamma hade Lasange med sig till mig, farmor gav mig den, det smakade sådär, inte jätte illa och inte kika gott som gröten. Jag öppnade munnen ett par gånger, sedan stängde jag igen den, haha. Nu kom skeden igen och jag stack ut min lilla tunga för att se vad det bjöds på nu. Mums, det var gott! Vi busade lite men jag blev trött och somnade i farmors famn. Vaknade sedan upp mitt på köksbordet, faster stod ock kikade på mig. Jag fick ett JÄTTE påsk ägg av Farmor & Faster, *Tack så mycket*!
Nu åkte ytterkläderna på igen och nu bar det av till söta Jasmiina & morbror Stefan! Där bjöds det på fika! Mums!
Vi åkte hem och det blev en lugn och stilla kväll!
Kram
Joel


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Glad Påsk Joel och övriga familjen
Kram Eva-Lena

2008-03-22 @ 11:07:49
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Joel!

Hej & Tack!
Glad Påsk på er oxå!
kram

2008-03-22 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0