Lite smått och gott under tisdagen!

Nu har jag fått alla min kläder tvättade och in vikna. Mamma har även lagt bort nästan alla min 62 & 68 kläder. Jag börjar att bli en stor kille! :)
Senare under dagen så kom farmor och hälsa på, vi åkte med henne och hjälpte henne med en sak! Jag fick åka farmors bil, liten och rolig är den!
När vi kom hem så ringde pappa, han hade fått en tid för att byta däck, jag har varit lite orolig när han har kört med sommardäck. Farmor var snäll och passade mig medans mamma åkte och bytte bil med pappa!
Vi åkte upp till mormor och morfar när pappa hade kommit hem, där blev det bus som vanligt.
Jag visade dem att jag kan prutta med munnen och sedan "tjötade" jag en sväng med dem! De blev jätte imponerade av vad jag hade och säga!
Vi åkte hem men stannade till en sväng på Backaplan för pappa skulle handla lite mat! Jag höll på att svettas ihjäl i min "räklåda", mamma sade att jag hade svettpärlor på näsan. Eftersom vi hade stannat kvar i bilen så befriade mamma mig ifrån räklådan och hon tog av mig lite kläder. Hur skönt som helst, nu satt jag och mös i mammas knä! Det var mycket att kika på. Nu kom pappa och det bar iväg hemmåt!

Snöiga Godnatt Kramar
Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0