Måndag & 1:a dagen för pappa på nya jobbet!

Mamma har redan fått hämtat mig utanför filten flera gånger idag! Det är så kul att rulla!
Vet ni vad jag har lärt mig mera?? Jo att hosta! Så nu hostar jag lite när jag känner för det! På natten glömmer jag av att hosta! Det är ganska kul att sträcka ut tungan (långt) när jag kraxar.
Idag är mormor1 & mormor2 lediga, de kommer hit, undrar vad vi skall hitta på för kul? Gå ut och titta på den där gula saken som lyser så starkt kanske! I morse när mamma drog upp rullgardinen så lyste den så starkt i mina ögon så jag var tvungen att nysa ett par gånger.
Mamma har sänkt ner min säng ett steg, de säger att det är bäst så!

Mamma säger att Farmors man & Fasters pappa Ingvar har varit uppe hos änglarna i två år idag. Synd att jag inte hann och träffa honom. Vet hur han såg ut iallafall för jag har sett honom på kort! Han ser snäll ut!

Nu skall mamma göra mig iordning för dagen, vill ju inte gå i pjamasen  hur länge som helst!

Ha en solig dag!
Kramar i massor//
Joel


Ps. Pappa lycka till idag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag.

2008-03-03 @ 10:39:29
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Eva-Lena

Ha en bra dag Joel och hälsa mamma och pappa.
Kram Eva-Lena

2008-03-03 @ 14:13:32
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0