Onsdag & Besök & pappa Är hemma igen!

Vaknade tidigt även denna dag, tog mig en tupplur strax innan klockkan 10.30 så mamma hann att få ordning på saker och ting här hemma. När jag sedan vaknade så hade mina kompisar kommit, även mammorna Emma & Meeri var med! Vilmer var lite förkyld stackarn, men han hann ändå att provköra min "flotte". Cecilia var snäll som vanligt, hon käkade och sedan blev hon trött och somnade på mitt babygym. Meeri försökte ge mig "vanlig" mat men jag visade även henne hur hårt jag kan stänga igen munnen, tycker ju fortfarande bäst om gröt. Hon tränade lite med mig oxå, nu kan jag ligga på rygg och hålla mig i mina fötter. Roliga Emma vågade inte leka något med mig idag, hon var rädd att Vilmers baciller skulle attackera mig. Och sjuk igen vill jag ju inte bli!
Mammorna & mina kompisar åkte hem.

Sedan kom dagens höjdpunkt Min Älskade Pappa kom hem.
Både jag och mamma blev så glada, vi hade ju saknat honom sååå!
Resten av eftermiddagen och kvällen mös jag med pappa, jag fick gröt och sedan var det dax för mig att tänka på refrängen!

Hej och tack för mig idag!
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0