Regn Regn & Åter Regn

Idag Onsdag har det inte hänt så mycket, lite lek och bus med mamma, lite bus med Lasses svans oxå. Sprungit jätte snabbt i min gå stol, lekt med min boll, fått käkat Biff stroganof som smakar sådär.  Blivit filmad jätte mycket. Fått smakat på välling för första gången och det smakade oxå sådär. Farmor kom förbi en sväng och jag fick busa & öva mig på att sitta! Det går faktiskt ganska bra nu! Lite stela ben bara. Blev sedan jätte trött och somnade nästan på en gång!

I morgon kommer en jobbarkompis till mamma på besök, skall bli kul att träffa henne, har hört att hon är jätte snäll & söt. Sedan är det hockey på kvällen, Hejja Frölunda

Sm-Guld
Joel

Kommentarer
Postat av: vilmer

Hej kompis!!
Jag ska oxå heja på frölunda ikväll!!
När ska vi ha hockeykväll ihop??

Gurggel gurggel
Vilmer

2008-03-13 @ 09:37:54
Postat av: Michael (din nya kompis)

Hej vad roligt att lasa allt som hander dig pa dagarna onskade att mor min kunde skriva sa bra som din mor. Vi kanske ses for forsta gangen nasta sommar det vore sa kul. Halsa! Kram Michael & Tina

2008-03-22 @ 07:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0