Strålande solskens söndag!

Vilken härlig dag! Den gula saken uppe i himlen lös så varmt och skönt på mig.
Pappa åkte och spelade innebandy och mamma tog med mig för att kika i affärer, vi åkte vidare upp till morfar, mormor jobbade!
Självklart blev det en massa bus när morfar är i farten. Fick ligga och "sparka" (cyklade med mina ben) på Kurts kartong och gissa om det lät, ju mer jag sparkade ju mera lät det, jag höll på så länge jag orkade. Nu kom mormor hem och jag fick nu ligga naken och busa, hur skönt som helst. Jag blev trött och tog mig en tupplur. Jag vaknade av att morbror Stefan stod och kikade på mig! Han & söta Jasmiina hade oxå kommit på besök, coola Ramsi var oxå med. Kurts kompis, fast de busar inte så bra ihop! De säger att de är som katt och hund, haha!
Nu fick jag visa även morbror & Jasmiina vad jag kunde sparka och väsnas på kartongen! De skrattade jätte mycket!
Hemgång och jag höll mig vaken hela vägen hem ifrån mormor & morfar.
Jag fick gröt och pratade en snabbis med farmor sedan var det sängdax.
God natt!
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0