Tisdag morgon!

Den där gula saken som mamma kallar för sol, lyser så fint & starkt även idag!
Jag har sovit hela natten, fick nappen klockan 03.00, vakande sedan klockan 06.00 och ville ha tutte. somande om och vakande klockan 08.00. Nu kan mamma inte klaga, tyvärr fick jag inte säga hejdå till min pappa, men jag har fått en massa pussar och kramar ifrån pappa genom mamma.
Får se vad mamma hittar på med mig idag. Gröt har jag redan käkat och nu ligger jag i den stora sängen och rullar runt för fullt, kikar på Barbro ( en av våra katter) som sitter i fönstret, undrar vart Lasse är? Han ligger nog i en av fotöljerna här nere. Jag försöker att prata med Barbro men hon verkar inte fatta någonting alls. Jag försöker med alla möjliga läten men hon reagerar inte, vilken trög katt!
Nu skall jag busa vidare här hemma.
Vi hörs & vi ses!
Kramizar i massor//
Joel


Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204615961_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-04 @ 09:07:33
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för över 2000 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; www.gratisbio.se/rss.php?UserID=27211

Om du registrerar dig via länken ovan så får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!!

2008-03-04 @ 09:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0