06.10 = Nästan uppe med Tuppen!

Idag vaknade jag tidigt, trots att jag hade somnat sent. Mamma var trött för hon hade kikat på hockeyn!
Jag fick komma till den STORA sängen och där var det så mysigt så att jag somnade om och sov till ca 07.30.
Jag fick komma upp och äta gröt & macka med ost på!
Efter det blev det bad, det är så himla kul men jag längtar till mormors & morfars STORA badkar. Där i kan man både ligga på rygg och skvätta och krypa i vattnet! Hoppas att vi åker dit snart så jag får bada.
Jag blev trött efter badet och tog mig en tupp lur. Vaknade och fick träna mig på att stå själv i sängen, jag höll i mig i sängen så hårt jag kunde.
Efter ett tag fick jag komma upp, pappa hade tagit fram gitarren. Det är så himla roligt när pappa sjunger och spelar gitarr för mig! Mamma gick brevid och gjord någon konstigt sak med ena armen och samtidigt höll om sin näsa så att hon lät konstigt. Vi sjöng den där låten om elefanten som balanserade på en spindel tråd..
Nu skall jag äta lunch, mormor & morfar skall komma förbi, lite senare skall vi även träffa Vilmer och hans familj. På kvällen skall vi träffa Farfar!
Lördag hela veckan lång till nästa gång.....
Joel 

Kommentarer
Postat av: Ekström

Farfar e det väll du ska träffa! inte farmor! hehe

2008-05-17 @ 12:10:43
URL: http://emmoo.blogg.se
Postat av: Joel!

Du har så rätt så faster!
Kram

2008-05-18 @ 11:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0