Besök på Bvc & Dumpad Hos Mina Kusiner!!

10.45 brummade jag & mamma iväg med Hippo till Bvc. Mamma ville ha koll på mina kurvor. Väl där blev jag upplagd på vågen, den visade hela 9170g. Mått bandet runt skallen visade 45.3 cm & mät stickan som visade min längd visade 74cm. Jag ligger nästan precis på alla 3 standar kurvorna. Pytte pytte lite över längd kurvan och pytte pytte lite under på huvud måttet. Mamma säger att jag är en riktig "Standar" bebis.
Vi åkte hem igen, jag somnade i bilen och vakande sedan upp i min egna säng. Det blev mat och efter det brummade jag & mamma iväg med Hippo igen! Nu skulle vi hämta upp morbror Stefan. Mamma & Stefan skulle åka till deras jobb, jag fick inte följa med in så de dumpade av mig hos mina kusiner. Kent & Annika var oxå hemma som tur var! Hejdå sa mamma och så åkte de iväg.
Jag satt och åt när de kom tillbaka. Kent matade mig & Annika matade Felicia. Nathalie var helt vild, undrar om jag oxå blir sån när jag blir större.
Jag, mamma & morbror Stefan åkte hem till oss. Pappa kom strax efter oss, han är så snäll. Han hade handlat med sig mat hem. Efter maten blev det en låååång promenad. Stackars Stefan fick hänga med så gott han kunde med sitt ny opererade knä. Vi gick en väg som tog oss fram till pappas faster. Gud vad hon är gullig & hennes gubbe e så rolig. Vi pratade en stund med dem, jag busade med Maj-Britt. Det började att bli kväll så vi var tvugna att börja våran promenad hemmåt. När vi nästan var hemma så fick pappa bråttom hem med mig. Han sprang med mig. Det var kul för då gick det snabbt. Mamma & Stefan skrek hejdå & godnatt efter oss!!
En ny skön start på veckan!!
Joel


Kommentarer
Postat av: Kusinerna

Det var bara kul o passa dje och få träffa dej sötis.Du e så snäll liten kille!
kram

2008-05-21 @ 15:30:32
Postat av: Kusinerna

Det var bara kul o passa dje och få träffa dej sötis.Du e så snäll liten kille!
kram

2008-05-21 @ 15:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0