Bus med mina kompisar!!

Onsdag och vi fick besök strax efter 08.00. Roliga Emma & Vilmer kom förbi, vi fick åka med dem i deras bil till Meeri & Cecilia + William.
Där blev det oxå en massa bus. Roliga Emma gick med mig med en gåvagn, det var intressant, ibland hängde jag efter ibland låg jag steget före, ibland välte vi nästan med vagnen. roliga Emma nämnde att vi behövde en vikt. *vips* så hade mamma suttit Vilmer på flaket. Cecilia låg mest och tog det lugnt, William han mös lite med mig sedan skulle han sova middag!
Pappa kom och hämtade oss, vi åkte vidare till Farmor & faster, där blev vi kvar en stund. Hem åkte vi på kvällen, jag skulle få min gröt sedan skulle jag läggas.
Min dag, kort och gott!!
Joel

Kommentarer
Postat av: vilmer

Tack för lekstunden igår mycket roligt att få åka med dej i vagnen. Sen tycker jag det är bra att du sysselsätter min mamma så hon inte pratar för mycket. Ses snart kompis!!!

puss och kram

2008-05-01 @ 22:35:18
URL: http://vilmerkilefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0