Diggar med foten...

I onsdags morse så fattade mamma att jag diggar med foten. Mamma har inte fattat det fören nu, jag har ju gjort det ett tag men det var först imorse när hon sjöng för mig som hon såg hur jag stampade takten med foten.. Sen har jag även lärt mig att smacka med munnen.
Jag och mamma var hemma nästan hela onsdagen, hon grejjade med lite av varje fast jag vet inte om hon fick gjort så himla mycket??? Jag var med henne nere i tvättstugan iallafall, min kläder skulle tvättas.
Farmor kikade förbi, hon hade handlat en massa kläder till mig, efter en stund kikade även min farfar förbi. Även han hade med sig paket till mig och det var kläder där i oxå, de kan jag ha när jag blir lite större. Mamma fick en blomma ifrån Farfar & Monica för att mamma hade fyllt år!
Tack snälla Farmor för kläderna & Tack snälla Monica & Farfar för de andra kläderna!! Mamma hälsar och tackar för blomman!!
Pappa skulle iväg till Skatås och springa, mamma, jag & farfar ville oxå följa med. Medans mamma gjorde iordning sig så hjälptes farfar & farmor åt med att ta på mig skorna! Vad kul!
Farmor brummande iväg i sin bil. Jag, mamma & pappa i pappas bil & farfar i sin bil. Vi kom fram innan farfar, Morbror Stefan, söta Jasmiina & Ramsi träffade vi oxå upp. Medans pappa & hans Kusin Christian spang så tog vi andra oss en promenad. Farfar busade så med mig och jag tyckte att det var jätte roligt att vara ute och åka vagn med farfar!
Nu var pappa klar och vi sade hejdå till de andra, vi åkte hem för mamma skulle laga mat & pappa skulle ge mig min kvälls gröt!!
Godnatt
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0