Glömde ju att berätta om....

I Torsdags så kom Morbror Stefan cyklade till oss, Hippo var visst tom på mat så mamma var tvungen att fylla på med mera. Efter det så skulle vi kika på en cykelhjälm till mig, det blev en blå med oranga tigrar på. Efter det kikade vi in på Biltema för mamma vill att jag skall kunna sitta bakpå hennes cykel. Den saken som man har bakpå cykeln som jag kan sitta i var slut så det blev ingen!!
Vi åkte och sköljde av Hippo för han var varm. Efter det så stannade vi till på Lidl och handlade med oss nötter,dricka & melon.
Vi åkte hem och satte oss på gräsmattan. Mamma & Morbror Stefan satte sig i solen, jag fick sitta skuggan!!
 Jag fick äta melon själv! Det var hur kul och gott som helst. Pappa kom hem nu, han hälsade på oss sedan gick han upp. Jag somnade och hamnade i min sulky. När jag sedan vaknade så var vi uppe i lägenheten!!
De andra satt och åt. Efter maten åkte vi ner till Eriksberg. Där träffade vi upp mormor1, mormor2, Annika, Kent & mina kusiner. Det blev en promenad längs kajen, vi stannade till vid en lekplats där mamma, pappa, & Nathalie lekte. De andra tittade på. Vi gick vidare till gungorna, den här gången tyckte jag inte om att gunga, pappa plockade upp mig ifrån gungan.
Det blev kallt och min senila mamma hade glömt att ta med sig varmare kläder till mig. Som tur var så kunde jag låna ett par rosa Leggings av Felicia. De fick sitta under mina shorts. Jag såg jätte modern ut!! Ha ha ha.
Jag packades in i min bilstol, vi stannade till vid en Pizzeria, pappa och de två mormorna var hungiga. Det blev en jätte STOR familjepizza.
Väl hemma smaskade även mamma på Pizzan. Jag hade blivit över trött och var jätte busig och uppspelt, det tog en lång stund innan mamma lyckades få mig att somna!!
Men tillslut lyckades hon!!
Detta var alltså min torsdag som jag har glömt att blogga om!!
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0