Lång & Lugn Fredag!!

Eftersom jag hade vaknat kvällen innan och inte ville sova så var jag och mamma trötta när vi vaknade på fredags morgonen. Jag har fått en otäck hosta som gör att min napp åker ut när jag skall sova, och när jag väl har somnat så vaknar jag av hostan och av att nappen försvinner. Inte kul.
Vi var hemma hela dagen. Mamma fick tummen ur och gjorde käk åt mig, första STOR koket blev det köttfärs med potatis, morötter och ärtor. Det var smaskens. Andra STOR koket innehöll fisk, potatis, palsternacka & morötter.
Vet inte om jag har berättat det innan med mamma & pappa tror att jag säger mamma, jag gör ett morrande läte....maaammma mmmaaaaamma. Kanske säger jag mamma, vem vet, vem vet!! Sen gör jag ett annat läte, mamma & pappa tycker att det låter som att jag säger neaj neaaj neaj.
I går var det nog första gången som jag tror att mamma blev lite arg på mig. Jag hängde i mammas panel gardiner som hänger i köket, jag gick dit i min gå stol flera gånger på raken,mamma drog bort mig därifrån men jag gick tillbaka. Det var hur kul som helst! Sen såg man även vad som fanns bakom gardinerna.
Jag fick mamms hemlagade mat sen kom pappa hem!
Svergie & Canada spelade ishockey mot varanndra idag, Canada vann, jag ahde svårt att sova för den där dumma hostan!
Hoppas att ni alla där ute hade en trevlig fredags kväll!!
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0