Mammas dag!!

Idag gick jag upp med pappa! Vi gjorde frukost till mamma, det är visst mammas dag idag! Vi gav henne frukost på sängen redan 08.08, tror att mamma var lite trött!
Hon kom upp sent, vi tog det lugnt på förmiddagen jag & pappa! Det blev en tripp in till Stora Staden, pappa skulle kika på några skjortor. Han hittade några stycken och han blev så snygg i den! Mamma får hålla hårt i honom nu!! *LER*
Eftersom det var mammas dag idag så ville min morzan åka upp till mormor för det är ju mammas mamma! Vi köpte med oss lite choklad tryffel till mormor & till två mammor till, mormor2 & Farmor eftersom det är pappas mamma!!
Vi åkte upp till morfar & mormor. Mormor blev nog mera glad över att se mig än över chokladen! Efter en stund kom även morbror Stefan & Jasmiina + Roliga Ramsi. Det blev mat för mig & fika för de andra. Nu kom även mormor2 på besök. Även hon fick choklad av mamma. Morzan säger ju att hon har två mammor, där av mormor1 & mormmor2!!
På vägen hem svängde vi förbi farmor, pappa ville ju gratta sin mamma på mammas dag. Tyvärr så var hon inte hemma så vi lämnade chokladen utanför hennes dörr! Undrar om den stod kvar när hon kom hem??
Väl hemma blev det lungt, mamma var jätte trött så hon gick och lade sig tidigt. Jag somnade oxå tidigt, redan vid 19.00!!
Hej hopp & hoppas satt ni har haft den trevlig helg!
Puss & Kram
Joel

Kommentarer
Postat av: ninna81

Nu får du vara riktigt snäll idag för nu är det mammas dag igen, fast denna dagen delar hon med morbror Stefan! Säg grattis till mamma från mig! Puss o kram

2008-05-27 @ 00:05:20
URL: http://ninna81.blogg.se/
Postat av: Annika

Grattis grattis mamma Jenny!!!

2008-05-27 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0