Promenad & letning efter en paraply sulky!!

Måndag och farmor kom på besök. Vi tog oss ut på en promenad, först besökte vi banken. Sedan blev det Willys där vi träffade Susanne. Vidare bar det av imot Backaplan. Vi mellan landade på Paprika, jag skulle käka och även farmor & mamma. Vi gick in i ett par barn affärer, mamma leter efter en paraply sulky till mig. Så att det skall gå fort att få i och få ur den från min & mammas nya bil. Vi traskade hemåt och pappa var hemma! Efter en liten stund kom även Kent, Annika & mina kusiner på besök. De hade med sig glass så det blev glass kalas. Jag fick gröt. Jag visade vad jag har blivit duktig på att ta mig fram, jag krålar mig framåt och det går faktiskt ganska snabbt.
Så nu mamma får du hålla i hatten!!
Imorgon skall vi åka och hälsa på mormor & morfar. Vi skall låna resesängen för jag, mamma & pappa skall åka bort. Vi skall till ett ställe som heter Ställdalen. Mammas mormor & morfar bor där. Vi kommer även att hälsa på mammas farmor +hennes man.
Mamma och pappa skall visst i väg idag och kika på ett hus! Jag skall vara kvar hos mormor & morfar. Efter det skall pappa på fotboll. Jag och mamma skall vara hemma och packa!!
Hej hopp Gummi ...
Joel

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vart skall mamma och pappa kika på hus?

2008-05-06 @ 11:23:59
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Nattis o Fisen

Vad duktig du var igår

2008-05-06 @ 11:33:08
Postat av: Joel!

Hej!
Svar till Eva-Lena: De kikade på ett som låg i Gerrebacka Kärra)
Svar till Fisen & Nattis: Tack tack. Ni e oxå duktiga!

2008-05-07 @ 09:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0