Min fredag....

I Fredags kom min bästis & Roliga Emma på besök.
Det var jätte roligt, Vilmer visade mig hur man skulle ta sig upp och ner ifrån min Bobby Car, han tog sig upp och ner för Bobby Car:ens Flak. Jag har inte intresserat mig för min Bobby Cars för fem öre innan men nu blev den jätte intressant. Vilmer visade även mig hur man nästan kommer i min säng, först ställer man sig uppe på damsugaren, sen tar man ena benet och ställer det på själva säng ramen, sen så gick det inte mera...
Jag ville kramas med Vilmer, han verkade inte intresserad. Han hade fullt upp med mina leksaker, det sista innan han skulle åka hem så gjorde jag ett sista försök att säga hejdå! Jag gav honom en kram, han verkade ha fått nog av mitt kramande så jag fick mig en knuff!!
Och *vips* så hade jag lärt mig att knuffas oxå!!
Vilmer & Roliga Emma åkte hem, det var himla roligt att få träffa dem.
Efter en liten liten stund så knackade det på dörren igen, nu kom Kent & tjejerna på besök även mormor2 var med! Det blev bus och nu kunde jag även visa vad jag hade lärt mig under dagen, nämligen att ta mig på och av min Bobby Car alldeles själv. Jag visade även vad duktig jag är på att puttas. Felicia fick känna på att bli puttad på!
" Nej Joel inte göra så, var snäll" Det var visst inte så populärt att knuffas.
Vi forsatte att busa, jag sprang efter Nathalie när hon åkte på min Bobby car. När hon stannade så hände det en olycka. Jag snubblade till precis innan och föll frammåt där jag slog i munnen i Bobby Car:ens flak, det gjorde sååå himla ont, jag såg nästan stjärnor. Det kom en massa blod, det kom till och med blod på min Znutte Zixten! Iallafall så lugnade jag mig och kunde busa vidare. Kvällen rullade på och nu var Kent & tjejerna tvugna att åka hem.
Jag mös med mamma & pappa i den STORA sängen innan jag somnade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0